Mykiddo - höstkollektionen

2009-08-13 11:33:06 Shopping
» Kommentarer(1) «


Har jag berättat att jag bestämt mej för att bli homeparty säljare för mykiddo?

Om två veckor släpps den nya höst kollektionen och då kommer jag gärna hem till dej och visar de nya kläderna, leksakerna och nyheterna som tillhör mykiddos kollektion. De har allt till din bebis och även till äldre barn. Har du inga egna barn utan istället är farmor, mormor, moster eller vän så är du ändå välkommen, hos mykiddo kan du även hitta massor av roliga presenter.
 
Skynda dej att boka en visning nu så att du och dina vänner får vara först ut att se den nya höstkollektionen.
Maila eller skriv en kommentar till detta inlägg så tar jag kontakt med dej och bokar in en tid. (Maila kan du göra till [email protected]) Jag kommer självklart hem till dej och har visningen, men uppskattar om du bor i jönköpingstrakten.
 
Som värdinna får du ta del av ett riktigt bra erbjudande. Upp till 400 kr kan du få till att själv beställa något under visningen.


 

 

   

   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi självklart går de bra :) Har du sett att jag mailat dig...?



Ska bli så himla kul o få köra igång, hur ska man hålla sig hela hemresan från att packa uppa allt roligt efter kickoffen ;) hihi



Kram gumman!

2009-08-13 @ 13:33:11
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback