Som ett russin

2009-08-03 08:41:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Efter gårdagens bad såg Mira ut som ett russin. Även hennes läppar började ta färg som ett russin. Hon försökte förklara färgen genom att skylla på blåbären från dagen innan, men den enkla gick jag inte på. Det var bara en ursäkt till att få bada lite längre trots att kylan började göra sig påmind.

Idag får Maken besök av en jobbkollega. Dom måste nämligen planera till en resa som dom ska göra med jobbet i höst. Vad jag och Mira ska hitta på vet jag inte riktigt. Tråkigt nog är inte vädret alls på topp idag och det ser ut att kunna börja regna närsomhelst.

Jag lovade någon bild från igår... här kommer de...


Bada är det roligaste som finns




En bekymmrad Mira funderar på hur hon ska kunna lura mormor att släppa ner henne i badet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback