Stranden i sikte

2009-08-05 09:50:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är jag och maken barnfria. Sessan ska nämligen vara med farfar och karin hela dagen.
Solen skiner och himlen är i stort sett molnfri... planerna just nu lutar åt att packa picnick väskan och bege sig ut till stranden. Det var länge sen jag och maken var vid stranden själva. Det är sådana gånger man önskade att man bodde utomlands och kunde hitta en liten avskild klippsats att ligga på hela dagen. Men nu bor vi sverige och då får man nöja sig med att dela badstrand med resten av bybefolkningen.

Till kvällen är vi bjudna till Miras farfar på middag. Hela makens syskonskara ska dit så det kommer bli trevligt. Det är så sällan man ses hela familjen tyvärr. Ja, jag kallar dom familjen....för dom har ju blivit min familj också på senare år.

Nu ska vi åka. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Låter som att du kommer få en trevlig onsdag :))

kram

2009-08-05 @ 10:53:11
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback