Tradera

2009-08-12 21:54:30 Shopping
» Kommentarer(0) «


Pust och suck. Nu har jag suttit i nästan två timmar och sorterat, fotat och lagt ut kläder på tradera. Nu ska här tjänas pengar! :)

Det blir lite kläder man samlar på sig när man har en liten ettåring här hemma. Fast just nu vill jag ju inte sälja bort alltför mycket heller. Tänk om det blir en till tjej i januari, då kommer vi vara tacksamma om vi har massa kläder på lager. Det jag säljer just nu är sådant som jag inte gillar så mycket och som jag tröttnat på. Även sådant som jag själv köpt på tradera och inte använt så mycket.

Just nu har jag fått bud på 7 plagg... alltid något.

Dax att sova nu. Imorgon blir det ett lite längre jobbpass så det gäller att vara utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback