Bröllopet i bilder

2009-08-16 09:25:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det var en jätte fin vigsel igår och ett super fint brudpar.
Är så glad att vi var bjudna och fick vara med på deras fantastiska dag.

I en av mina älsklingsfilmer (vilken jag för tillfället glömt vad heter) så är det en tjej som säger att när hon är på bröllop så är hennes (Är det the weddingplanner???) favvorit ögonblick när brude kommer in i kyrksalen. Det bästa i det ögonblicket är att kolla på brudgummen. Jag håller verkligen med henne. Igår var det en stolt brudgum som såg sin brud komma uppför altargången.
Jag försökte fota ögonblicket, men tyvärr hade jag ett stort huvud i vägen:(


 
Kärlek!

Vill bara påminna er om att det är absolut förbjudet att sno mina bilder utan att fråga först!

 

 
Vilka fina par, eller hur!?




Så blev vi att se ut till sist


Kommentarer
Postat av: Elin Källberg

Du blev verkligen jättefin Therese!!! Hoppas du kände så också. Passar på att önska dig en skön resa. Lite avundsjuk nästan. Hade bra gärna velat ligga o glassa på en strand med min syster också... Ha det gott! KRAM

2009-08-20 @ 12:48:51
Postat av: Ida Engman

27 dresses Tessan!Du har en blogg,I had no clue=)Schysst bula du har!Hoppas allt e bara bra!

2009-11-11 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback