Ska det behöva vara så här?

2009-08-12 18:54:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Hemma igen efter mitt jobbpass. Jag fattar inte hur jag kan bli så slut av att bara jobba tre timmar. Efter en timme i butiken började jag känna av sammandragningarna. Igår hade jag sammandragningar hela kvällen efter att ha sprungit runt stan hela dagen. Vecka 18 och redan så mycket sammandragningar, vart ska det sluta? Även om de inte är regelbundna och även om de inte påverkar bebisen alls så är det otroligt jobbigt att gå runt så hä. Dels för att det gör ont och är obehagligt och dels för att jag blir så orolig.

Idag är ingen bra dag. Massa saker som hopat sig runtomkring mej och gör mej ledsen. Jag är orolig för framtiden och undrar om vi kommer att fixa allt. Jag är otroligt glad att vi har varandra och fantastisk familj runtomkring oss... men ibland räcker inte den tanken för att allt ska bli bra igen.


Vad vore vi utan varandra?

Kommentarer
Postat av: Lousie o emil

Ni kommer att klara detta hur bra som hällst! Du är en fantastisk mamma till Mira och kommer vara lika underbar till "mini" oxå! Tillsammans med Micke är ni oslagbara! Kramar

2009-08-12 @ 19:04:56
Postat av: Jenny

Men gumman, skickar massa peppande och stöttande kramar! Allt kommer ordna sig ska du se :)



Kram till dig!

2009-08-12 @ 19:22:53
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar jomen visst är det så! Nu har jag iof inte kommit över så himla många mammabloggar ännu, men jag tänkte ge mig ut på jakt ;)prenumenerar ju på så sjukt många bloggar på bloglovin så det är helt galet. haha...

2009-08-12 @ 19:44:58
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Linda

Med en fantastisk familj omkring sig kommer man långt... hoppas allting kommer att ordna sig!



Vad obehagligt med så mycket sammandragningar redan. :-( Du får försöka vila så mycket du kan (jag vet, det är tyvärr inte alltid så lätt).



Kram!

2009-08-12 @ 20:57:48
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Elin Källberg

Men Therese, vad jobbigt med sån oro för framtiden... Det kommer säkert ordna sig ska du se. Det gör det ju nästan alltid! Finns det nåt vi kan göra för er, så ställer vi gärna upp. Kram o ta hand om dig nu!

2009-08-13 @ 11:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback