En lysande plan som inte var så lysande trots allt...

2009-12-17 11:47:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag kom på den lysande idén att stanna inne på förmiddagen för att packa och tvätta istället. Min tanke var att sedan gå ut en sväng efter lunch och låta Mira sova i vagnen medans jag besöker diverse butiker. Det positiva med den idén var alltså att under de timmarna som jag stannade inne så skulle det hinna bli lite varmare ute. Tji fick jag. Det är fortfarande sju grader minus och blåsigt. Den enda skillnaden är att solen nu skiner vilket den inte gjorde tidigare.

Blir nog en tripp ut iaf. Är det för kallt så får jag väl bara vända då och låta Mira sova färdigt i vagnen inomhus istället.

Idag blir det ingen tur till huset. Det hinns inte med. Däremot ska jag till mvc på koll och sedan ska vi hem till en vän på lite julmys ikväll.

Jag har iaf fått massor gjort idag och nu står här 6 st nypackade kartonger. Tvätten ligger i maskinen redo att plockas upp... men det får vänta tills maken kommer hem. Nåt ska väl han också göra idag:)

Nä ni... nu måste jag rusa och klä på min kära dotter innan hon somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback