Gekås

2009-12-03 06:09:39 Shopping
» Kommentarer(1) «


Nu bär det av till Ullared. Ja ni vet det där stora stället där folk blir som galna pga av de billiga priserna. Har dock inte planerat att handla för över 50000 som den galna ullaredfamiljen gjorde i somras.

Däremot tänkte jag försöka hitta några julklappar, lite inredning till huset och en del kläder till mina barn.
Vi får väl se om jag är nöjd när jag kommer hem igen. Det är ju inte alltid som utbudet är sådär fantastiskt tyvärr.

Hoppas ni får en fin dag.

Håll tummarna att min mage klarar promenaden runt affären. Jag LOVAR att ta det lugnt med många fikapauser.

Kommentarer
Postat av: linda

Nå, hur var nu Ullared?

Blev du nöjd och var det värt att åka dit? Eller skulle det vara värt ett par timmars bilrea liksom?

Toksöt dotra du har förresten, lycka till med nästa.



K/Linda

2009-12-05 @ 17:24:32
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback