Grattis älskling!

2009-12-22 22:10:28 Personligt
» Kommentarer(0) «


Idag fyller min käre make år. Kanske inte det bästa sättet att fira sin födelsedag med att städa lägenheten hela förmiddagen och sedan grejja i huset resten av dagen.

Min hjälte är bäst helt enkelt! Kämpar o grejjar utan att klaga det minsta.

Kvällen har vi fördrivit i soffan med att sett på en mysig film, det var vi värda efter de här dagarna. Mina föräldrar är redan på plats för att fira julen tillsammans med oss. Myspys.

Klockan är nu efter tio och det börjar lida mot läggdags.




Mina älsklingar som jag älskar mest i hela världen.
Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna en sån fin familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback