Idolfinalen inställd???

2009-12-11 18:30:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Jag är så fruktansvärt trött. Sitter och försöker hålla mej vaken... kan ju inte gå och lägga mej före Mira.
Sötisen sitter och ser på bompa. Om en kvart "får" jag lägga henne. En kvart borde jag kunna hålla mej vaken.

Vi var en sväng till huset efter att vi fått nycklarna. Insåg att det allt är en hel del målning och tapetsering att göra framöver. Lite trist att det inte finns någon tid till att göra det nu innan bebisen kommer. Man vill ju ha allt tipptopp på en gång.
Tur att jag har världens läckraste kök iaf... jag får fördriva mina dagar där inne tills vi får möjlighet att måla lite.

Kanske, kanske, kanske får vi möjlighet att göra åtminstone nåt rum under mellandagarna.


Känns fantastiskt kul att huset äntligen är vårt. Med lite fix och inredning så kommer det att kännas ännu bättre.
...Nu är det bara lägenhetsförsäljningen kvar. SEN ska jag slappna av och ägna mej åt att föda barn.

Hoppas ni får en mysig fredá. Antar att många av er ser på Idol. Själv funderar jag på att ställa in idolfinalen på min tv. Jag behöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback