Intervjuad för tidningen

2009-12-15 09:15:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Om en timme kommer lokaltidningen hit och ska göra en intervju med mej om livet som blivande tvåbarnsmamma. Efter att bebisen fötts kommer en uppföljning om livet som tvåbarnsmamma.

Ska bli spännande att se vad det kan tänkas bli för frågor.

Ni som bor i stan får hålla utkik i tidningen framöver efter en bild på mej och Mirisen.

Jag har sprungit omkring här och försökt städa hela morgonen. Kan ju säga att städningen blir lite lidande så här mitt i flytt. Nu ser det iaf hyffsat ut här mellan alla kartonger och skräp. Tur att jag städat ut några skåp som nu stod tillgängliga att kasta in div prylar i:)

Bara dammsugningen kvar nu... men jag behövde en liten paus innan.

Efter lunch bär det av till huset igen. Då ska vi packa upp de kartonger som är kvar och försöka få lite ordning inför helgen. Ska nog försöka få med mej strykbrädan också så att jag kan hänga upp lite gardiner... då kan man åtminstone låtsas att vi bor där.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åhh va spännande!

2009-12-15 @ 09:36:11
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men åh gu va spännande, kul vännen :))



Hoppas de kommer finnas att läsa på nätet sen också! Kram!

2009-12-15 @ 09:52:22
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback