Konsten att få tiden att gå...

2009-12-18 13:21:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Vad är det med folk idag? Fick bittert ångra min tripp till MAXI ensam med Mira. Det var helt hysteriskt mycket folk! Julmat, julmat, julmat. Trodde inte att det skulle vara så mycket en fredag förmiddag, men det var tydligen ganska blåögdt av mej.

Vad är det med mej idag!? Jag är en hejjare från att smita ifrån mina sysslor. Som nu tex sitter jag här istället för att köra igång med packningen. Fy på mej! Mira sover och jag borde få lite gjort innan maken kommer hem halv tre.

Folk säger att de sett mej i tidningen idag. Jag har inte själv läst det än. Tyvärr är det så illa att tidningen inte har någon hemsida (trots att det är stans största lokala tidning).
Hoppas att Maken får med sig något ex hem när han kommer från jobbet. Jag vet ju att jag inte direkt kan ångra mej och ta tillbaka artikeln nu när den är tryckt och ute... men det skulle åtminstone kännas bättre att ha läst det före alla andra.
Bara att hoppas att jag inte sagt något pinsamt eller dumt som jag får ångra resten av mitt liv. O så hoppas jag att de valt några fina bilder där jag inte ser ut som en stor padda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback