Lite depp...

2009-12-04 22:44:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Känner mej lite deppig ikväll. Kan inte riktigt förklara varför. Antar att det har varit lite mycket på sistone... och än har det inte direkt lugnat ner sig. Känner mej stressad och orkeslös.
Bara tre veckor kvar till jul. Sen får jag kanske slappna av lite.

Åhh va jag hoppas på en lugn och snäll bebis. Hur orkar man annars?
Längtar efter vår lilla bäse. Vill träffa den nu! Fast samtidigt är jag ganska rädd för vad som komma skall. Mest rädd för att inte orka och för att vara en dålig mamma.

....allt det praktiska får lösa sig... det måste det.

Kommentarer
Postat av: charlotte - gravid

Det kommer o gå jätte bra. Tror du kommer bli en helt underbar 2barns mammma :)

Kram

2009-12-05 @ 02:06:32
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback