Liten uppdatering

2009-12-07 12:18:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Som vanligt började vår morgon redan innan klockan sex idag. Mira åt två tuggor av en smörgås till frukost och sen var hon "nöjd". Detta har sedan resulterat i en trött och hungrig tjej hela morgonen och förmiddagen.

Det var ju tur att Malin och Maja ville komma och hälsa på oss en timme innan lunchen. Jag vet inte om vi överlevt förmiddagen annars.

Jag har nu en timme lite drygt på mej att göra en massa "ärenden" här på datorn. Som vanligt har jag en "måndags att göra" lista. Bara att sätta igång att bocka av sak för sak om jag ska bli klar någongång.
Halv tre ska jag på besök till barnmorskan. Ska bli spännande att se vad alla värden ligger på idag. Hoppas att järntabletterna gjort någon skillnad iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback