Mysdag med Sessan

2009-12-11 11:40:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har vi hitintills haft en super mysig dag jag och Mira. Hon har varit på riktigt kram o puss humör och så har även jag. Vi har busat i soffan och läst bok. Det finns EN bok som Mira sitter tyst och lyssnar på när jag läser, tom hela boken vill hon höra... det är "Emma och Lillebror". Handlar om Emma som fått lillebror och hur hon byter blöja, matar och söver lillebror. Mira tycker den är jätte spännande och jag hoppas hon lär sig många tips ur den:)

Nu har vi just ätit och ska strax åka vidare till banken där vi äntligen ska få våra nycklar till huset.

Några bilder kan ni få se från tidigare idag.

 




Miras snuttetrasa "tummen" ligger på sin plats runt axlarna. Jag har en liten dispyt med mej själv angående hennes snuttetrasa. Kan inte bestämma mej för om det är ok att leka med den på dagtid eller inte.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Therese! Din lilla prinsessa är så söt :)

Grattis till husköpet med, va skönt att ni får större nu och att Mira får mer att springa på. Jag såg bara på min lilla prins hur glad han blev med större ytor att springa på.

Hoppas du tar det lugnt med magen så du inte stressar för mycket nu med flytt och allt. Blir ni här nere hela julen eller ska ni till Dalarna? vi har precis vart där uppe så vi blir här hela julen iår :)

Ta väl hand om er. Kramizar

2009-12-11 @ 13:14:51
Postat av: Anonym

En riktig sötnos! :-)



Va roligt att ni får nycklarna idag, då blir allt så verkligt.. Hoppas det går bra att flytta dit kartonger och sånt i helgen, och att du inte bär för mycket ;-)

Kram!

2009-12-11 @ 14:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback