Önskar du dej också lackskor i julklapp?

2009-12-17 08:11:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Det finns vissa slående likheter mellan min syster och min dotter. Det är inte en slump att Mira heter Emilia som sin moster (i andranamn).

Just idag tänkte jag ta upp deras förtjusning över lackskor.
Det är nog en av de få saker jag kommer ihåg från när min lillasyster var liten och det är att hon älskade lackskor. Hon fick ett par nya varje år och blev så stolt varje gång hon fick använda dem.
Jag köpte ett par lackskor på extrapris för någon månad sedan som jag tänkte att Mira skulle ha nu till julen. Behöver jag säga att hon älskar dom, eller har ni redan förstått det? Min teori är att de inte bara är fina att titta på utan att de också låter lite roligt när man klappar omkring på parketten.


Vem har satt upp regler om att man inte kan ha lackskor och pyjamas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback