Ståendes på ett berg

2009-12-16 13:01:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag fått i mej maten jag skrev om i förra inlägget... nu är det bara packningen kvar. Tyvärr vill inte inspirationen infinna sig.  Vart börjar man? Vad kan jag packa som jag inte redan packat?
Tre dagar kvar här i lägenheten... vad kommer vi att fortfarande behöva under de här tre dagarna? Är det nödvändigt med en kaffekokare? Måste jag verkligen ha rostbröd till frukost? Behöver Mira verkligen läsa i alla sina böcker de här tre dagarna?

Antar att det bara är att köra igång. Kanske hittar jag några av alla mina borttappade saker undertiden jag plockar.

Det värsta är att min foglossning är värre än någonsin. Varje litet steg jag tar gör ONT, ONT, ONT! Antar att den inte kommer att bli bättre de närmsta dagarna heller direkt. En rullstol hade varit skönt att ha tillgänglig just nu.

Önska mej lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback