Sysselsättning

2009-12-30 07:52:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Imorse fick vi gå upp med tuppen. Mira vaknade halv sju och var hur pigg som helst på en gång. Ingen idé att ens försöka få henne att ligga kvar och mysa lite mellan oss i stora sängen. Nu sitter hon och kikar på bompa, hennes käre far ligger och sover i soffan och jag sitter här.

Idag ska vi ta en tur till lägenheten och plocka med oss det sista som blev kvar efter städningen. Sedan är det en del andra ärenden att fixa också under dagen. Jag hoppas på att bli sysselsatt hela dagen så att jag slipper tänka på hur jag mår och analysera varje liten värk.

Var in på försäkringskassan igår och skulle fylla i mina dagar  framöver, ser då att jag missat att skicka in mitt moderskapsintyg på den nya bebisen. Hur klantig får man bli!? Att få iväg det papperet är alltså prio ett idag. Nu gäller det bara att hitta det först också mitt i alla flytt saker. Suck.

Nu ska jag gå och klä på mej själv och Mira.

Kommentarer
Postat av: Nina

håller tummarna att det kommer igång, så att du får barn detta år S =)



krams

2009-12-30 @ 13:03:04
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oj då, inte bra att glömma det papperet, hoppas bebisen stannar ett tag till så du slipper strul med FK då :-) kram

2009-12-30 @ 14:03:03
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback