Tröttheten har slagit oss alla

2009-12-29 12:29:32 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har vi en väldigt gnällig tjej här hemma. Jag vet inte riktigt vad som är felet. Vi var ut en sväng med bilen på morgonen och då höll hon på att somna bak i sin stol. Väldigt konstigt att hon är trött med tanke på att hon somnade klockan åtta igår kväll och sov till halv åtta i morse.

Om en timme ska jag till barnmorskan. Ska bli spännande att se vad som sägs då. Jag hoppas som sagt på både tillväxtultraljud och koll om mina värkar "gjort någon nytta".



Dax att äta lite mat och sen fara iväg till mvc. Uppdaterar ikväll hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas det gått bra hos barnmorskan! kram

2009-12-29 @ 15:43:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Margona

Hittad till din blogg nu, och tyckte den va hel mysig! Jätte söt dotter:) Hoppas de gick bra idag:)

2009-12-29 @ 16:23:45
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback