Vem har sagt att man måste sova när det är natt?

2009-12-18 08:13:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Gissa vem som sov till klockan åtta idag!? Gissa vems föräldrar som var vakna betydligt tidigare!?

Medans ni ändå gissar kan ni ju få en fråga till också...

Gissa vem som var vaken mellan två och tre i natt och inte kunde sova? Gissa vems föräldrar som var helt knäckta och ville sova?

Ja ni gissar rätt. Svaret på frågorna är självklart detsamma... Mira.

Det är bara så typiskt att hon väljer att krångla hela natten just en sån här natt när vi har så mycket för oss dagen efter och inte har möjlighet att vara trötta.
Klockan är nu redan efter åtta och jag har inte ens börjat packa än. Hur ska jag hinna med allt som jag vill hinna med???

Kommentarer
Postat av: Carro

Ånej va jobbigt! Jag vet precis hur du har det, Vendela får också såna nätter lite då och då..



Styrkekramar till dig!



Och OM du känner att du behöver Internet, så går det ju att köpa mobilt bredband bara för en viss period. Kanske en nödlösning ;-)

Kram!

2009-12-18 @ 08:20:59
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: sigges mamma

Vad fina ni var i JP idag! Jättegullig artikel =) Lycka till med flytten. God jul från mig och Sigge!

2009-12-18 @ 10:15:57
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag är "bara" i v 31, men det närmar sig.

2009-12-18 @ 12:35:15
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback