Bröllopsdag idag!

2009-02-26 10:45:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(6) «


Idag firar jag o Maken 4-årig bröllopsdag! Hjälp va tiden har gått fort!

Satt o kollade igenom lite bilder från bröllopet tidigare i morse. Vilken nostalgi! Kan verkligen framkalla alla de lyckliga känslorna från den dagen. Bröllopsdagen kommer definitivt på delad första plats tillsammans med Miras födelsedag över bästa dagar i mitt liv. Jag tror inte man kan bli mycket lyckligare än så.

Tänkte jag skulle visa er några av bilderna



Det var en vintrig, solig dag med massor av snö o minus 15 grader.
Självklart skulle jag envisas med att inte ha kappan på mej.




Vi fick ingen kyss i kyrkan då både vi o prästen totalt glömde bort det. Skandal!
Tänk er själva ett bröllop utan orden "Och nu så  får du kyssa bruden".
Tack o lov fick vi pussas lite utanför kyrkan istället.



Är man från dalarna så ska man givetvis följa traditionerna och åka häst o släde efter vigseln.
Inte alls så mysigt som det ser ut. Det var kallt o dragigt och jag förstörde min frisyr.





Våra ringar...



På bröllopsresa i Egypten. På det här kortet syns det att det är några år sen vi gifte oss :)


Jag älskar dej Micke över allt annat! Du och Mira är mitt liv och utan er skulle jag inte överleva en dag!
Tack för att du står ut med mej genom humörsvängningar och knasiga ideer.
Tänk att du och jag tillsammans kunde bli något så fantastiskt som Mira. Det är häftigt.
Massa kärlek sänder jag till dej idag!

PUSS!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

GRATTIS MED BRÖLLOPSDAGEN!!!

Jag hoppas ni får en fin dag. Kram

2009-02-26 @ 11:06:25
Postat av: Linda

Åh grattis! =)

Kommer aldrig glömma den dagen, usch hur jag grät.

hihi!



Va små ni va! Syns att det är flera år sen. =)

Hoppas ni får en härlig dag!!

Kram från oss

2009-02-26 @ 11:18:06
URL: http://tildesmamma.blogspot.com
Postat av: sofia

grattis grattis! gud var fina ni är!=)så vackra! hoppas allt e bra med er o mira!!



kram kram

2009-02-26 @ 11:38:25
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Jenny Persson

Oj,jösses så länge sen dom här korten togs ! Men jag kommer verkligen ihåg dom som det var igår=) Åååå,vilket previlegi det var att få dela denna underbara dag tillsammans med er och bröllopsnatten får ju inte förglömmas,haha!!=) Det är inte ofta man får dela denna underbara natt med det otroligt vackra brudparet,även om det nu var så att dessa två turteduvor sov heeela vägen ner till Göteborg !=) Ha en underbar dag min underbara vän,jag tycker sååå mycket om dej för du är en såååå fantastisk vän och vi får ju inte glömma bort att vår vänskap började ju med ett seriöst samtal om just, ja precis Mikael =) Kraaaam!

2009-02-26 @ 14:17:28
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis! Ni va så fina, du har inte ett närmare kort på din klänning, den är jätte vacker! (: Måste bara fråga hur de kom sig att ni gifte er så "unga"? =) Hoppas de e bra med er och mira! Kram

2009-02-26 @ 16:01:32
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: Therese

Jadu Nathalie...anledningen till att vi gifte oss så unga är nog framför allt för att vi kände att vi verkligen ville leva resten av livet tillsammans. Varför skjuta upp nåt som ändå kommer att ske?:)

Har nog inget bättre svar än så tror jag. Hihi

2009-02-27 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback