Den som väntar på nåt gott...

2009-02-14 00:18:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sitter uppe o väntar på att maken ska komma hem. Jag ska åka o hämta honom kl ett. Så här länge har jag inte vart uppe på evigheter. 50 min kvar och jag är riktigt aptrött. Sitter o leker med bilder i brist på annat.





Idag har jag umgåtts en sväng med Emmelie och Lilly o så har vi haft kalas för syrran.
Största delen av dagen har jag gått o längtat efter maken. Ska bli så härligt att få hem honom igen.
Känns galet att vi vart här uppe i skogarna en vecka redan. Va fort tiden går!

Mira har blivit förkyld igen som nämnt tidigare. Det är tur att hon är så glad ändå. Vet inte hur det ska gå när vi kommer hem till en tom o tyst lägenhet igen. Mira kommer att sakna djuren och barnen och allt som rör på sig. Hon är van att få hundra procent uppmärksamhet när vi är här o så kommer vi hem och hon måse roa sig själv de gånger jag behöver göra annat. Som sagt... det blir spännande att se hur hon reagerar på det.
 
Nä...nu ska jag försöka hitta på nåt annat att roa mej med. Lite tragiskt att det inte ens finns yatzy i det här huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback