Hemma bäst...

2009-02-17 19:59:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är vi back in town igen! Skönt att va hemma men trist att säga hejdå till familjen och vännerna.
Resan gick jätte bra o Mira sov nästan hela vägen.

Nu har jag precis lagt Mira. Hon var såå trött. Gav henne flaskan i soffan o på vägen in till sängen så somnade hon. Händer mycket sällan.
Inatt blir en spännande natt. Första natten hemma nu efter att hon börjat sova hela nätterna. Nu är det bara att hålla tummarna att hon sover lika bra i sin egen säng. Jag antar att jag får räkna med en vaken natt inatt.

Är lite arg över att det inte går nåt bra på tven ikväll. Får nog sätta mej o läsa en bok istället.

Jag får uppdatera lite mera imorgon. Jag är alldeles för trött för att skriva mera.
Tack mamma o pappa för allt under den gångna veckan!

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Välkomna hem!! Jag är iallafall glad att ni kommer ner till småland igen! Ska vi ses imorgon?

2009-02-17 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback