I ensamhetens tecken

2009-02-23 16:24:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är jag o Mira själva hela dagen. Maken jobbar o så spelar han fotboll så han dyker inte upp förrän efter tio ikväll. Lite trist att sitta här själv...plus att jag är så trött o orkar inte sysselsätta Mira.
Nu sover hon iaf vilket jag hoppas hon kan göra i minst en timme till.

Idag har vi vart på en förmiddagspromenad o sen var vi hem o käkade lunch innan vi träffade Marlene o hennes charmtroll John. Vi gick på en promenad o så drack vi en kopp kaffe på Waynes café i stan. Jätte mysigt.
Jag behövde verkligen träffa någon idag då jag var såå sällskapssjuk. Det var skönt att få prata av sig lite:)

Idag fixade Mira att trä på klossarna själv på pinnen. (Se förra inlägget) Hon lär sig saker så grymt fort! Vår duktiga tjej:)

Nä, nu ska jag sätta mej och äta mellanmål. Har äcklig kaffe eftersmak i munnen och behöver få bort den med nåt. Hehe.

Kommentarer
Postat av: marlene

Tss, du är ju för rolig du. Tack så mycket, ni är ju super söta ni också.. kram

2009-02-23 @ 21:37:00
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback