Konsten att slippa packa...

2009-02-05 21:26:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Imorgon åker vi som sagt upp till Dalarna. Jag sitter här nu och skjuter som vanligt på packningen en stund till. Jag har packat det mesta, men har en del kvar. Framför allt borde jag skriva en lista på en massa saker som ska packas ner och som jag just nu har i huvudet, men som kommer ramla bort. Det är ju så dumt att glömma nåt nu när vi ska va kvar i en och en helv vecka.

Har suttit här o försökt få en arg Mira i säng. En timme tog det innan hon somnade. Hon blev tyst en sväng o jag trodde hon hade somnat men så vände jag mej om från datorn och då SITTER hon upp o tittar på mej med stooora ögon. Lilla busungen vår!

Inatt hoppas jag att jag får sova hyffsat för det är jag som kör imorgon. Maken behöver jobba lite i bilen, så jag får va chaufför för en gångs skull. Hoppas väglaget är ok. Inge kul att köra när det är halt. Speciellt inte med en dyrbar skatt i baksätet.

Nä....nu ska jag gå o se vad maken har för sig. Mina ögon är för trötta för att sitta här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback