Tapetjakt...

2009-02-27 10:32:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


En hyffsad natt inatt då Mira åtminstone sov till kl fem. Tyvärr ville hon gå upp redan då o låg o lekte med snutten o pratade o var hur pigg som helst i minst en halvtimme. Sen somnade jag o det måste hon också ha gjort.
Snurriga som vi är i familjen kl fem på morgonen så fick Mira två flaskor med vällling á 200 ml. Jag gav henne en flaska innan hon började skrika vilket Micke inte uppfattade. Så när hon sen började skrika när flaskan var slut och hon ändå inte kunde somna så fick hon en flaska till av snälla pappa. Hur hon orkade dricka upp nästan två flaskor är för mej ett mysterium.

Nu ligger Mirisen  o sover och när hon vaknar så har jag planerat in att vi ska åka o shoppa lite jag o hon. Ska bli nice. Såg nämligen att RUSTA hade fått in lite nya tapeter. Jag är såååå sugen att göra en fondvägg i tvrummet. När rullarna ligger på endast 99 kr så ska vi nog kunna överleva det rent ekonomiskt också.



Nä, dax att fixa sig iordning nu så att vi hinner iväg o hem igen innan lunch dax.

Kommentarer
Postat av: Jenny P

Oj,ska ni oxå börja att renovera ?? Säg till efter 3 dagar när du har tröttnat och tålamodet icke är på topp,då får du fly hit en dag och vila upp dej=) hehe Hoppas du hittar några fina tapeter och 99 Kr är ju verkligen ett riktigt "Kap" =). Vad skönt att hon sov så pass länge som hon gjorde i morse och hon var nog tacksam när snälla Micke oxå gav henne en extra flaska,haha! Ja,det är inte lätt att veta vart man har huvudet vid den tidpunkten på dygnet, haha! Vi hörs ikväll,kram på dej!

2009-02-27 @ 12:30:22
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback