Tjallallalallallalaa... hon blir arton år idag...

2009-02-07 22:27:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «



Min fina systeryster som fyller arton år idag. Här med tårtan i högsta hugg.

  
En lite skeptisk och arg misse på kalas och en busig Mira


Vackra Lisela med Mira som testar delar av tårtan. Grädde o hallon. Mums!



Dagens gladaste tjejer. Hela aphögen samlad. (Internt)


Mira har lärt sig gå... eller inte gå direkt....men hon har lärt sig ta varannat
steg med höger ben och varannat med vänster. Den gamla stilen gick ut
på att antingen hänga i mammas armar o leka "inte nudda golv",
eller så kastade hon sig framåt genom att hoppa till med
bägge benen jämfota.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

haha har du inte sagt att mira alltid lär sig nåt nytt när ni åker till dalarna? så duktig hon är tjejen! och den där tårtan såg inte helt fel ut heller.. grattis syster på 18-årsdagen också!



/Jenny*

2009-02-08 @ 00:10:41
Postat av: Jenny Persson

Oj,vad vuxen Emilia är nu då, 18 år och allt !!=) Förlåt mej för att jag var lite vimmsig i hatten igår men jag skulle ju naturligvis ha önskat henne grattis på födelsedagen!! Så det får du göra idag!Och vad duktig Miris är som kan gå ( med lite hjälp från mammsen, hihi !=)ååå så söööt lilla missen är då,är de den som inte har någon svans föresten??=) tack för lite kort vännen,du har just livat upp min dag igen! Miss You, så det är tur att vi ska ses när ni kommer hem igen! kraaam!

2009-02-08 @ 09:29:37
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback