Vårkänslor

2009-02-28 10:15:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag skiner solen o det är hääääärligt väder. Skulle nästan kunna påstå att våren har kommit till stan.

En promenad är ett måste en sån här dag. Trist bara att maken jobbar så jag o Mira får lov att ta den promenaden själva.

Trots det soliga vädret är det inte riktigt lika soligt här hemma. Mira har det jobbigt med den nya tanden. Och trots att hon äntligen äter bättre igen så är det kinkigt och ledsamt stundtals. Hon har säkert ont stackarn.
Jag önskade att det ville komma fram en 4 tänder nu och att det sen kunde få va bra med tänder åtminstone till hennes ett års dag. Vi orkar inte gå igenom fler tandfaser nån av oss. Det är otroligt påfrestande.

Ikväll ska vi hälsa på en fotbollspolare till Maken och hans sambo. Ska bli trevligt. Vi ska mysa framför melodifsteivalen och förmodligen äta chips("Önsketänkande"...jag äter ju ändå inte chips).

Hoppas ni alla har en härlig helg. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback