Hungrig!

2009-01-31 13:35:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag är en seg dag. Jag har inte lust med nåt. Just nu är jag hungrig också vilket ökar på mitt dåliga humör med typ 100 %. Borde inte terrorisera er med ett inlägg när jag är hungrig, trött o kinkig.... men jag har inget bättre för mej än att skriva.

Inatt vaknade Mira 2 ggr o ville ha mat, Enligt mej är det 2 ggr för mycket.
Hon vägrade även idag äta något till lunch. Till sist fick vi ge med oss och ge henne lite gröt så att hon skulle få nåt i magen iaf. Hon åt en halv portion.
Jag har fortfarande inte förstått vad som är felet. Ont i magen, tänder eller bara en åldersfas? Bli tokig snart på allt detta bök. Men jag antar att så är livet ibland med bebis. Det kan inte vara sockersött och en dans på rosor hela tiden.

Jag hade tänkt träna idag. Men det har jag verkligen inte lust med. Får bli ett pass imorgon istället.

Ikväll ska Micke jobba så jag o Mira blir ensamma. Blir nog TV för hela slanten.
Nä, nu ska jag pallra mej in i köket o skära lite grönsaker så att jag får i mej någon mat nångång. Kanske blir livet lite ljusare då.

Kommentarer
Postat av: Linnea Nyberg

Hej hej!



Jag har hittat din blogg nu :) Och har förstått att Mira sover dåligt, så därför har jag ett bok tips åt er. Den heter "Sova hela natten" av Anna Walhgren

http://www.annawahlgren.com/index.php

Jag kan verkligen rekommendera denna. Vi märkte resultat på Hampus efter tre nätter :)!!

Ha en fin kväll!

Linnea

2009-01-31 @ 19:18:27
Postat av: Therese

Roligt att du hittat hit linnea!:) Vi har testat Anna Walhgrens metod när Mira var mindre...då funkade det inte alls. Nu är det nog mest för grannarnas skull vi ger med oss så lätt på nätterna. Ibland önskade jag vi bodde i hus.

2009-02-01 @ 15:16:38
Postat av: Linnea

Hej igen!Läste att ni provat sova hela natten kuren men att in inte tyckte det fungerat något bra.La ni henne på mage och gjorde hela kuren fult ut? Förstår att det känns jobbigt när man har grannar som man inte vill störa meren nödvändigt på nätterna, men för oss fungerade kuren super bra!!. jag blev själv förvånad över att det fungerade så bra och vände så pass snappt så därför är jag så "frälst" ( ja det va värkligen som att bli frälst man ville berätta för alla hur bra de kan få om dom tästar denna metod) i hennes metod!!

Ni kan kanske pröva pånytt när du är hemma hoss mamma lite längre, så du inte behöver tänka på några grannar som kan störas.

Du får självklart göra som du vill men tyckerbara det funka så bra.

Ha det bra kram Linnéa

2009-02-03 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback