Lördag som i städning och gemenskap

2009-01-10 22:36:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi städat o tvättat o diskat o plockat undan julen o burit upp massa på vinden o städat lite till osv osv.
Och allt detta innan kl 13! Vi slog nog rekord i att städa fort tror jag. Tur att Mira var snäll på oss och sov nån timme iaf.

Jag gillar inte detta att Mira börjat med att gå upp kl sju på mornarna. Jag är mer en morgonmänniska än en kvällsmänniska, men att gå upp kl sju tycker jag inte alls om.
Fast just idag var det bra att hon väckte oss sju, för då började vår tvättid.

När vi var klarar med lägenheten dök Louise o Emil upp. Vi har haft en jätte mysig dag med Max och "Settlers". Dom åkte nyss hem o nu sitter jag o maken i varsitt rum o fördriver tid tills vi kan gå o lägga oss. Ser nu att kl iaf blivit halv elva och då är det ju helt ok att gå o lägga sig trots att det är lördag.

Vi hörs imorgon kära läsare...kanske kan jag bjuda på lite bilder då....börjar bli dax, tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Jo,BILDER,MERA BILDER !!! =) Hehe

2009-01-11 @ 10:37:31
URL: http://lillkapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback