Måste....måste...måste sova.

2009-01-01 23:55:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Åhh...har inte hunnit skriva idag o det känns ju som att jag har massor att berätta.

Tyvärr är klockan alltför mycket nu för att jag ska kunna hinan skriva nåt mera. Jag får ta hela historien imorgon.

Vi har just sett på "Flood". Helt ok film för att vara engelsk.

Imorgon åker maken jobb o lämnar mej o Mira själva under helgen. Eller vi är ju fortfarande kvar hos mamma o pappa.... men vi kommer ju ändå att sakna vår älskling så klart.
....Därför ska jag nu lämna datorn och gå o lägga mej samtidigt som min käre man eftersom vi knappt kommer hinna säga hejdå imorgon.

Jag lovar att uppdatera o sätta in lite bilder imorgon. Go natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback