Sista dagen...

2009-01-04 10:16:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Imorgon åker vi hem till stan igen. Det är med blandade känslor.

Pga av hemresa imorgon består denna dagen av packning och att försöka hinna träffa så många som möjligt för att säga hejdå. Jag har en 4-5 besök jag borde hinna med.... vi får väl se hur det går.

Gårdagen spenderade jag hemma med mamma o pappa. Emmelie kom och hälsade på en sväng och vi spelade yatzy o hade det trevligt:)
På kvällen blev det körslaget där vi konstaterade att rätt person åkte ut. Fast magnus var inte heller bra igår!

För att till sist nämna nåt om Mira kan jag ju berätta att det händer massor HELA TIDEN. Andra tanden är nu påväg (Har jag berättat det redan?) Hon äter lite dåligt och sover lite dåligt. Jag hoppas innerligt att det kan komma en 4 tänder nu o sen bli lite uppehåll.
Det verkar som att hon snart kommer börja krypa, eller iaf ta sig framåt på nåt sätt. Har aldrig sett en så vig bebis som Mira. Hon har armar o ben åt alla håll och når allt i sin närhet. (Även fast det i mina ögon inte ser ut att vara "i närheten")

Jag fattar inte riktigt vad vi gjort för att få en så glad o rolig tjej. Hon skrattar verkligen hela tiden och busigare tjej finns inte. Hon hittar på en massa rackartyg hela tiden. Ja, jag har dragit slutsatsen nu att hon visst vet vad hon gör...även om det låter otroligt att en 7 mån bebis skulle kunna hitta på bus.
Vad vore livet utan Mira??? Inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback