Strålande solsken...

2009-01-16 10:43:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag blev jag helt lycklig när jag vaknade. Ja, dels för att solen skiner men främst för att natten var helt ok ör omväxlingsskull.
Mira vaknade första gången kl 4.30. Då hon ammade och sen somnade om. Nästa gång hon vaknade var kl sju och då fick hon som ett litet test en flaska välling i sängen. Lä'nge lät det som att hon var super pigg och ville upp. Hon låg där o kvittrade o pratade med gosedjuren. Men så helt plötsligt blev det tyst och nästa gång jag vaknade med ett ryck var kl nio! Värsta sovmorgonen Mira bjöd mej på idag. Tack för den!

Idag ska jag ta en låååång promenad i kylan (minus 10 ungefär), känner att idag är dagen då jag ska rycka upp mej och försöka piggna till lite.

Kl tre ska vi till sjukgymnasten med Mira. Förhoppningsvis blir vi utskrivna idag. Tycker personligen att hon är mycket bättre i nacken nu. Det märks inte alls längre att hon är stel. Bakhuvudet är fortfarande aningens platt, men det är jag säker på att kommer att rätta till sig snart.

Nu ska jag sätta på mej kläder och göra mej iordning. Helt underbart att jag sitter i pyjamas fortfarande och klockan är elva. Hihi.
Önskar er alla en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni har en superduper dag och att allt går bra på undersökningen med Mira,du får berätta sen hur det gick !=) Ännu en kram skickas här =)

2009-01-16 @ 15:42:23
URL: http://http:/lillkapsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback