Vad hände med solskenet?

2009-01-29 15:11:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag vet inte vad vi gjort för att förtjäna detta men vi har fått en mycket arg tjej de sista 2-3 dagarna.
Arg som ett Bi är hon mest hela tiden.

Det som gör mej så fundersam är ju att Mira verkligen aldrig varit så förut. Hon är den gladaste ungen jag känner. Alltid ett leende på läpparna.

Nu sover hon illa på nätterna och bara ligger och skriker. Hon är omöjlig att få o sova på dagarna och ligger även då o skriker bara. Det är inte otröstlig gråt direkt utan bara skrik.

Jag funderar på om det är mer tänder på gång då hon även äter dåligt. Hon åt dåligt vid båda de andra tänderna.
Att hon lärt sig snurra o åla gör ju inte det här med sömn lättare direkt. Pust o suck... jag längtar verkligen tills den här fasen är över.
Jag är helt slut både psykiskt och fysiskt.

Här är en bild på en mindre arg Mira igår när vi var ute och shoppade på Maxi.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det där känner jag igen, så var Erik när tänderna i överkäken kom fram.

Det hjälper inte med nånting,jo ut och gå med vagnen men det kan man ju inte göra 24 timar i dygnet.

2009-01-29 @ 19:59:32
Postat av: Anonym

Skönt på ett vis att höra att ni haft det likadant. Kanske är det tänderna i överkäken iaf... fast jag ser eller känner inga. Tog det lång tid på Erik? Vagnen är det enda som hjälper här med. Bra för min motion, men inte så kul i längden. Kram på er!

2009-01-29 @ 21:52:49
Postat av: Mimmi

ja det tog tid,nu har dom kommit ut lite men han har hållit på så i ca 1 månad, ibland sover han gött från ca 19-07 men sen så är det hopplöst.Typ i kväll så somnade han kl 01.05 så nu ska jag nanna kudde(suck)Kramiz på er med :)

2009-01-30 @ 01:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback