Biljakt eller slappa på beachen?

2009-07-03 22:30:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har jag jobbat långpass. Nu är jag aptrött och längtar efter sängen. Ändå kunde jag inte låta bli att titta in här en sväng innan jag går och lägger mej.
Imorgon är det helg och vi har inget planerat för varken lördagen eller söndagen. Hade iofs ett förslag om att åka och titta på bil imorgon. Ja, vi behöver verkligen en kombi. Det går inte att smita ifrån det längre. Tänk va underbart det vore att kunna packa in alla våra saker i en kombi när vi åker till dalarna v 30. Det är min dröm just nu. Är sååå trött på vår lilla fokus. Inte för att jag inte gillar bilen i sig, men jag är så trött på att allt måste ligga rätt på millimetern för att få plats. Håll tummarna att vi hittar något trevligt alternativ imorgon och att de ger mer än vi tror för vår bil.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback