Cravings!

2009-07-28 11:26:18 Graviditeterna
» Kommentarer(1) «


Jag har fått en gravidcraving. KÖTT! Jag går och tjatar här hela dagarna att vi måste grilla snart. Ikväll ska min dröm äntligen gå i uppfyllelse!
Jag drömmer om kött, tänker på kött och planerar runt kött. Jag hör ju själv hur dumt det låter... men jag kan inte stoppa mej själv.

Hoppas inte någon stackars vegetarian läser detta med tårar i ögonen. Inte min mening att stöta mej med  någon.

Undra om man kan leva på att enbart dricka/äta mjölk och kött fram till januari???
Jag kanske borde investera i en egen ko?


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, kul att du skrev om detta! Jag är också sugen på kött (fast korv går däremot bort). :-) Fast det är en himla massa saker som jag INTE kan äta nu, framför allt stekta ägg får mig extremt illamående. Men godis går bra, lite för bra! Kommer gå upp alldeles för mycket i vikt om jag fortsätter äta godis så ofta som jag gör nu.

2009-07-28 @ 13:11:50
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback