Dagens rekommenderade blogg...

2009-07-17 20:35:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är jag en av föräldrabloggarnas rekommenderade bloggar. Verkligen jätte roligt!
Välkomna in ni som tittar in från den sidan!

Vill också passa på att rekommedera föräldrabloggarna. Hittade den sidan idag och för oss som gillar att läsa andra mammabloggar är det en perfekt sida med massa bra tips på härliga bloggar.

Så här löd deras motivation:

Mirasmamma:


En väldigt mjuk och härlig blogg skriven av Therese, mamma till Mira och väntar nu sitt andra barn som beräknas i januari 2010. Therese fotograferar mycket, som ni ser på hennes blogg är hon också väldigt duktig på det. Så följ med Therese och hennes familj i allt från vind till vatten.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va roligt! :-) Ja du skriver en underbar blogg måste jag säga! Är alltid en av dom första bloggarna jag läser när jag startar datorn för dagen ;-)

Kram

2009-07-17 @ 21:24:53
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback