Fotobok

2009-07-30 18:43:55 Shopping
» Kommentarer(2) «


Förra året kom jag på det här med fotoböcker. Har du gjort någon fotobok någongång?

Du lägger in dina favorit bilder, väljer en design du gillar med färger som passar. Med hjälp av de smarta funktionerna på sidan du beställer ifrån kan du lätt skära till dina bilder som du vill ha dom och ta bort röda ögon m.m. Jag tror tom att jag törs säga att alla som kan klicka med musen kan göra en fotobok. När du sen får hem boken har du alla bilderna samlade i ett snyggt fodral. Man slipper alltså sätta sig och klistra in alla bilder i ett album....vilket oftast inte blir gjort förrän bilderna legat hemma i nåt år.

Jag gillar i och för sig att klippa och klistra och göra mina egna album hemma också och trodde aldrig att jag skulle bli nöjd med fotoboken jag beställde, men det blev jag verkligen. Dessutom tar de mindra plats och är trevliga att bläddra i för vänner och bekanta.

Varför skriver jag nu så mycket om det här? Jo, jag har nämligen fått ett erbjudande att blogga om fujifilms fotoböcker och på så sätt också få en gratis bok.

Kolla in på den här sidan om du vill veta mer om fotoböcker och om du blev sugen på att göra en själv. Jag har iaf bestämt mej för att göra en om året. Då har man bilderna samlade och kan lätt ta fram o visa för andra som är nyfikna.


(Bilden är klickbar)

Vill du som har blogg veta hur man kan få en gratis bok så skriv en kommentar till inlägget så ska jag maila info till dej.

Kommentarer
Postat av: Elin Källberg

Vad kul att läsa din blogg Therese. Har läst den nu i ett par veckor. Så roligt att följa er. Är ni fortfarande uppe i Dalarna? Hur är det med illamåendet. Hoppas du kan vara med o dansa i höst trots bebisen där inne!



Det är med fotoböcker jag jag också kollat på, men tiden räckte inte till den gången, så det blev ingen beställning. Men maila mig gärna lite info. Jag bloggar ju med...

KRAM

2009-07-31 @ 08:45:51
Postat av: Jenny

Hörru du damen,blir det några bilder inne från stugan eller ??! Jag sitter ju och spricker av nyfikenhet här !!! =) Hoppas ni har bättre väder än vad vi har för nu är det riktigt höstväder minsann !=) KramKram!

2009-07-31 @ 10:42:17
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback