Hemkomna igen

2009-07-29 17:10:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det blev en riktigt lyckad tripp till stugan. Jag är inte alls speciellt fräsch just nu och inte heller speciellt utsövd... men det behöver man väl inte vara när man varit vid sommarstugan?

Vi hade en lyckad dag igår med en runda på den hemmagjorda golfbanan runt stugan, yatzy, fattiga riddare, kortspel, mygg och grillning. Golfbanan var ett påhitt av min käre make som aldrig kan vara någonstans utan en sysselsättning och ett projekt. Självklart hjälpte även min far till, inbiten golfspelare som han är.
Mira sov bra i natt och hon trivdes som fisken med att få vara mitt ute i skogen och springa omkring hur som helst. Det jobbiga var väl att hålla henne borta från vattnet som tyvärr var alldeles för kallt för ett dopp.


Maken gör premiär slaget på golfbanan


Mamma puttar sista biten till hålet


Jag och syrran visar våra grillmästar kunskaper


Mormor och Mira busar


Idag efter lunch fick vi dock nog efter att Mira varit gnällig alltför länge. Jag vet inte vad det var med henne idag riktigt. Antingen håller hon på att bli sjuk eller så hade hon bara en dålig dag. Glad har hon inte varit iaf. Just nu är hon ute och cyklar med sin pappa. Jag sitter här och har lite egentid. Ska väl strax rycka tag i mej själv och bege mej in i duschen.

Fler bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Theodora

Så oerhört gulligt med hemmagjord golf :)

Ni verkar haft det toppen!

Hoppas du fått en härlig dusch och att natten blir sömnfylld!

/Theodora

2009-07-29 @ 22:06:07
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är synd att det är så dyrt med 3D. 1500:- tar de för det i Linköping. Men det får det vara värt! ;-)

2009-07-30 @ 09:26:34
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback