I en doft av kanel...

2009-07-20 20:45:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Sitter här med doften av nybakta kanelbullar runtomkring mej. Finns det någon mer hemtrevlig och mysigare doft??? Har redan smakat en och vet inte hur jag ska kunna hålla mej från att minst 2 till hamnar i magen innan kvällens slut. Inte speciellt GI det inte :)

Idag har vi vart och hälsat på Miras farfar och fru. Ett trevligt besök med fika o godsaker. Hur ska det bli med vikten o magen om jag fortsätter fika så här mycket de här 3 veckorna vi är här???!

Vi har även tvättat och städat bilen som jag nämnde tidigare.
Detta behöver ett eget inlägg så jag postar detta och så blir nästa inlägg ett bildspel som får tala för sig självt.

Kommentarer
Postat av: sofie*

Jag har med fått sug efter kanelbullar, har det med graviditeten att göra??

Är så lätt att äta två varje kväll med ett glas kall mjölk till hihi.



Hoppas du haft en fin dag!

2009-07-20 @ 21:01:44
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback