Inte direkt på topp

2009-07-12 18:27:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har inte jag varit på topp, däremot har illamåendet det. Jag är trött och sliten och längtar efter sol, strand, gräs och semester. Sov en sväng på eftermiddagen vilket inte direkt gjorde illamåendet bättre. Förhoppningsvis hjälpte det mot kvällströttheten lite iaf. Den här graviditeten har verkligen varit tuff på trött fronten. Det är inte direkt så att man kan gå o lägga sig precis när man vill denna gången. Hemmet måste skötas och likaså Mira. Stackars lilla tjej har haft en tråkig mamma nu i några månader.

Om en liten stund dyker våra besökare upp. Trevligt. Vi ska käka tacos o ha en myskväll i soffan.

I början på veckan blir det billetning. Nu hoppas jag väl ändå att det ska vara öppet på bilhallarna. Den stora frågan nu är väl bara vad vi vill ha för bil!?

Den här kanske???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback