Left alone...

2009-07-05 10:16:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(6) «


Nu har maken lämnat oss ensamma. En hel vecka blir han borta. Jag  är inte van att ha honom borta på det här viset o kommer att sakna honom super mycket. Tur att mina föräldrar kommer om några timmar så vi slipper hinna känna oss helt lämnade jag o Mira.

Nu ligger en trött o arg liten tjej och försöker somna. Tyvärr låter det som att jag får plocka upp henne och underhålla henne tills efter lunch. Somna lär hon nog inte göra så som hon låter just nu. Fattar inte vart hon fått sin envishet ifrån;)

Det ser för hemskt ut här hemma och jag borde verkligen städa innan mitt besök dyker upp. Vart börjar man i röran???

Nä, jag får nog ta o plocka upp henne nu. Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: jag hoppas att min förlossning sätter igång snart.. nu är det bara 3 dagar kvar till BF men jag känner fortfarande inget ovanligt.. bara ite mensvärk, och att bebisen trycker neråt.

Tack för ditt svar.

Kram

2009-07-05 @ 19:11:26
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Jag vet exakt hur du känner nu när manen är borta. Min älskling var bortrest från den 29 maj till den 22 juni och jag höll på att dö. var inte van vid att vara borta ifrån honom så länge.. sedan vi flyttade ihop så har vi inte ens varit borta ifrån varandra i en hel dygn och då var han borta i 24 dagar.. saknaden gick ej att beskriva med ord.

Under tiden bodde jag hos mina föräldrar för att slippa vara ensam.

hoppas tiden går snabbt och att din älskade är hemma snart.

kram

2009-07-05 @ 19:14:18
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det går nog bra ska du se. Min Mattias jobbar borta varenda vecka och nog vänjer man sig. En vecka klarar du galant! /Cicci

2009-07-06 @ 09:39:14
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej, kikar in på din fina blogg:) vilka fina bilder på din söta Mira

2009-07-06 @ 19:18:56
Postat av: Jenny

Hej gumman, har inte hunnit titta in här på ett par veckor nu pga flyttkaos och i helgen gala! Men hoppas ni har det bra trots att mannen är borta!



Hoppas ni haft en mysig kväll du o lillstumpan, kram Jenny

2009-07-06 @ 21:21:37
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carro

Tråkigt att mannen ska vara borta så länge, men mysigt med sällskap av föräldrarna :-)



Haha känner igen det där med envisheten, och undrar också vem hon fått den ifrån ;-)

Kram

2009-07-06 @ 21:35:11
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback