På resande fot

2009-07-19 10:05:00 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Nu är det packat, städat och fixat. Jag är inte alls laddad för jobb, men ska försöka att inte låta det synas ut mot kunderna. Jag har lärt mej en sak och det är att om jag glad och trevlig så är kunderna också det och då blir dagen betydligt roligare.

Efter jobbet bär det av direkt. Bilen är redan packad och klar.

Innan jobbet nu så ska jag försöka hinna med att handla lite rese godis/mat. Borde även hinna in till bibblan och lämna böcker. Med tanke på att jag börjar jobba om 45 min kan detta bli lite tajt. Såå.... dax att rusa.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken fin blogg :D

2009-07-19 @ 18:08:52
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Carro

Tack för ditt stöd och peppande ord ang Vendelas dagisstart :-)Du har nog rätt med allt du sa!



Hoppas ni får det mysigt, för det är väl Dalarna du ska till?

Kör försiktigt!

Kram på er

2009-07-19 @ 19:49:19
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback