Sovmorgon vad är det???

2009-07-17 09:39:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag skulle jag få sovmorgon. Det va ju som sagt det enda possitiva med att vara ensam.

Jag vaknade av att fåglarna kvittrade (Iaf i mitt huvud) och solen sken. Låg och drog mej en stund och kvicknade till rejält. Tänkte att nu måste ju klockan vara nio minst med tanke på hur pigg och utvilad jag känner mej. Reser på huvudet och kollar in klockan på makens sida av sängen. Kl är 06.54. Dunsar ner på kudden igen. Arg och besviken. Jag skulle ju ha sovmorgon ju! Tvingar mej själv att somna om och somnar efter en stund. Vaknar igen klockan 07.58. Kan inte somna om igen så jag går upp och slår mej ner vid datorn.

Nu har jag suttit här i en o en halv timme och inget vettigt har jag gjort. Funderar på att ringa o höra hur natten varit för mina älsklingar. Undra om dom tycker jag är en överbeskyddande mamma om jag ringer redan???

Dax att snart göra sig iordning iaf för att åka och hämta nya bilen. Hoppas ja känner mej lika nöjd när jag ser den nu som jag gjorde i tisdags. Wish me luck.

Vi hörs vänner... jag kommer ju inte ha så mycket mer för mej än att sitta här nu i helgen. (Jobbar 14-20 idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback