Strandflickan...

2009-07-02 12:53:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «










Ja ni ser ju själva vilken underbar förmiddag vi haft. Ett dopp hann vi med också. Mira tyckte att det var lite läskigt att doppa hela kroppen i det kalla vattnet... men att sitta vid vattenkanten och plaska i vattnet o gräva i sanden, det var skoj.

Nu sover min lilla flicka och det ska jag också göra snart. Känner att jag behöver en halvtimmes sömn om jag ska orka med kvällen på jobbet.
Mira har vart jätte krångig med mat o sömn nu ett tag så idag har jag börjat ett nytt mat o sov schema. Ska bli spännande att se om det funkar bättre. Den stora förändringen är att hon nu bara sk sova en gång om dan.... efter lunch. Jag återkommer med att berätta hur det går om några dar.

Hoppas du har en bra dag i solen.

Kommentarer
Postat av: marlene

Vilka underbara bilder!! kram

2009-07-02 @ 21:48:27
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilka vackra bilder!! Ser ut som om det skulle vara utomlands..

2009-07-03 @ 09:18:38
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback