Tänk om det har startat igen!?!

2009-07-17 21:08:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag var en tuff dag på jobbet. Det var 28 grader varmt inne i butiken och massor att göra. Börjar känna av i både rygg och fötter att jag är gravid. 

Sista timmen fick jag tom sammandragnings ont i magen. Svårt att säga om det var sammandragningar eller inte då magen är så liten än och då svårt att  känna om den blev hådare eller inte. Men det kändes precis som det gjorde när sammandragningarna började i förra graviditeten. Jag hoppas innerligt att det inte var samma som jag hade då. Känns som att det är alldeles för tidigt att få sammandragningar redan i början på v 15.
Jag vill inte vara med om samma elände och oro som med Mira. Orkar inte det igen.

Tur att jag bara jobbar denna helgen ut sen har semester. Jag tror att jag o magen behöver det. Jag är inte gjord för att jobba när jag är gravid.

Vill ni se bild på magen??? Min onormalt stora mage för att vara i v 15:) Kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart vi vill se en bild på magen !! Dum fråga !!=) hihi ! =)

2009-07-17 @ 21:20:15
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Carro

Ånej :-( Hoppas verkligen inte att det var sd du kände.. Du får kämpa den här helgen, sen får du se till att vila! SÅ att ev sd försvinner..



Och jaaa, jag vill se magen :-)

Kram!

2009-07-17 @ 21:23:43
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback