Tredje gången gilt

2009-07-08 14:18:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har vi målat en tredje och sista gång. Det blev kanonbra. Fick verkligen ångest igår efter första strykningen med färg. De fastnade knappt alls på skitfärgen som satt på luckorna innan. Vi hade ju hoppats att det skulle gå bra utan att slipa innan och med endast tvätt, men icke. Pga det har vi nu målat 3 ggr och äntligen så täcker färgen.
Nu fattas bara handtag till luckorna. Det tänkte jag och mamma åka och fixa nu. Får bli IKEA handtag... IKEA funkar alltid. Dom är kanske inte jätte roliga och de mest nyskapande, men dom är billiga och de funkar.

Ikväll kanske jag sitter här med ett helt nytt färdigt kök. Det ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, ja du, min mage är också jättestor redan! Lika bra att skriva på bloggen att man är gravid för folk lär ju se det ändå när de ser mig! ;-)



Häftigt att vi ska ha bebis ungefär samtidigt. Jag har mått sisådär... eller ja, rätt kass faktiskt! Mått riktigt illa och varit supertrött. Men det börjar bli något bättre. Hoppas att du mår bra!

2009-07-09 @ 18:10:42
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback