Fast i såpa träsket

2009-06-05 08:55:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Mira fick lite feber igår iaf. När hon vaknade efter förmiddagsluren var hon lite varm och sen höll det i sig till kvällen. Men det blev aldrig några höga gradantal. Idag mår hon bra förrutom att hon vaknade alldeles för tidigt och har sedan dess varit jätte kinkig. Hoppas hon blir lite gladare efter att hon sovit förmiddag.

Idag har jag inga planer mer än att tvätta. Det blev ingen tvätt igår iaf... bestämde mej för att ta en heldag i dag istället.

Det är fredag idag va? Känns verkligen inte så. Maken jobbar ikväll så jag vet inte alls vad jag ska sysselsätta mej med. Blir några avsnitt One tree hill kanske:) Jag fick säsong 5 & 6 av syrran o brorsan när jag fyllde år. Såg flera avsnitt igår kväll o känner att jag är fast nu. Känns ju lite pinsamt att erkänna att jag faktiskt gillar den serien.

Vad har ni för planer till helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback