Gäller köpförbudet även REA? :)

2009-06-11 13:53:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Lindex startar sin sommarrea idag. Det är sådana här gånger det är extra svårt att hålla i plånboken. Det återstå att se om jag klarar av att hålla mej därifrån nu när jag ska ner på stan och fika med Malin, Maja o Lena.

Min uppgift som "tvillingmamma" gick bra. Tjejerna skötte sig exemplariskt och lekte jätte bra. Nu ligger dom här brevid mej i varsin vagn och sover. Varför är en lång historia som jag skippar att berätta:)

På tal om nåt helt annat så missade jag Grey´s säsongsavslutning igår. Sorgligt värre. Nu bara måste jag hålla mej hemma så att jag kan se på det på söndag när reprisen går. Som ni vet så kan jag aldrig hålla mej från att gå in på den amerikanska tv sidan och läsa i förväg vad som händer... så jag vet faktiskt lite vad som händer i avsnittet. Men det är inte alls samma sak att läsa om det som att se det på riktigt.

Nu ska jag packa väskan som jag ska ha med ner på stan och sen är det bara att invänta att Jenny kommer tillbaka från sitt ärende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback