Grattis Sverige!

2009-06-06 11:54:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det blev några avsitt One Tree Hill och lite slö tittande på tven igår. Något mer avancerat än så orkade jag inte hitta på. Mira vägrade sova på eftermiddagen så kvällen var inte den roligaste med en grinig och trött liten Sessa. Kan lova att hon somnade utan problem på kvällen sen iaf och jag kunde fortsätat i lugn o ro med tvätt och Såpa tittande:)

Idag jobbar Maken fram till tre så jag och Mira roar oss själva. Jag har just vart ute på en promenad. Packade med min mp3 spelare och första skivan i Stieg Larssons Män som hatarkvinnor ljudboken. Jag hoppas verkligen att boken blir bättre än så här för annars klarar jag inte av att lyssna på hela. Den är fruktansvärt seg i början. Snälla, nån som läst den som kan peppa mej att fortsätta???

Ikväll är det fotboll på tven. Gissa hur sugen jag är på det!? Tur att jag har min dator som jag kan rymma till.
Önskar er alla en toppen lördag o trevlig nationaldag. Firar ni på nåt speciellt sätt?

Här är det som sagt inte ens en tårta inplanerad:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag looooovar att det blir bättre i boken. Jag som aldrig läser böcker blev helt fast =) Så lyssna vidare, den e skit bra =)

2009-06-06 @ 15:48:33
Postat av: Jenny

Hej vännen, här firas inte nationaldagen alls, än så länge så känns det inte som någon speciell dag men det kanske kommer om några år :)



Ja visst är hon duktig min lilla sessa, sååå stolt :) hihi! Önskar er en super härlig helg, kram Jenny

2009-06-06 @ 20:50:38
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback